Офіс:
м. Київ,
вул. Вадима Гетьмана, 1-А
(м. Шулявська)
Режим роботи
в воєнний час:
працюємо дистанційно,
без вихідних
Програма "Бек-офіс"
Програма "Бек-офіс" ("Titbit back-office"), яка є основною
в складі системи та служить базою для підключення надбудовних модулів (імпорту цін та стопів готелів, модулю зв'язку
з бухгалтерською системою та ін.), має функціонал для розрахунків ціни турів будь-якої складності; веде облік та управління замовленнями; генерацію,
зберігання, електронну відправку повідомлень та робочих документів; аналітику фінансових стосунків з постачальниками та замовниками; аналітику стану продажів в різноманітних статистичних
зрізах.
А в комплексі з програмою "Тибет" вона створює систему для автоматизації всіх технологічних процесів
оператора, включно з онлайн-бронюванням.
Система пропонується нами в двох варіантах - в БАЗОВІЙ та ОРАКЛОВІЙ версії.
Обидві містять динамічний механізм розрахунку турпакетів, що в рази підвищило швидкість формування "продажних" цін та в рази знизило трудоємність робіт
менеджерів відносно попередніх версій, які потребували регулярних розрахунків/перерахунків
"статичних" прайсів.
Ораклова версія (на платформі "СУБД Oracle") - дуже надійна та особливо зручна для використання в розгалуженій офісній мережі
замовника. Завдяки наявності додаткового сховища ця система не потребує періодичного очищення застарілих даних,
вона дозволяє роками зберігати десятки тисяч замовлень та пов'язаних з ними документів без помітних втрат швидкості в роботі програми.
ВИМОГИ до обладнання
Для базової версій "Бек-офісу":
В якості сервера (на який встановлюється програма-адміністратор та
база даних) може бути використаний будь-який комп'ютер офісної мережі з
сучасними
технічними характеристиками та
операційною системою Windows (а ще краще Windows Server). У цього комп'ютера повинна бути "фіксована"
виділена провайдером IP-адреса.
Зверніть увагу: рекомендовано використовувати цей сервер тільки під програми,
дотичні до системи
"ТІТБІТ".
При недотриманні цієї рекомендації оператор повинен врахувати, що до
істотного уповільнення роботи системи або навіть до її збою може
привести інтенсивний мережевий трафік (часті завдання на друк,
спільна робота над офісними документами) і паралельна експлуатація
третіх програм, які теж використовують мережеві з'єднання і оперативну пам'ять
сервера (програми розсилок , месенджери та ін.).
Мережеве забезпечення повинно підтримувати протокол TCP/IP.
Вимоги до комп'ютерів-робочих станцій (на кожен з яких встановлюється
програма-клієнт):
- Оперативна пам'ять - не менше 4 Гб, операційна система - Windows.
- Для формування вихідних документів ("звітів") необхідна
наявність встановленого Microsoft Office.
Для ораклової версії "Бек-офісу":
В якості сервера бази даних повинен бути використаний комп'ютер,
спеціально виділений тільки для цієї мети (тобто для програм
"ТІТБІТ").
Він повинен мати високі технічні характеристики, достатні для
встановлення на ньому операційної системи "Windows Server" і платформи
"СУБД Oracle" версії не нижче 11.
Для встановлення у замовника ми пропонуємо йому "вільну" версію СУБД
Oracle, хоча він може прибати й комерційну версію (за власний кошт).
На кожному комп'ютері (робочій станції) повинен бути встановлений клієнт
"СУБД Oracle" версії не нижче 11.
Кількість комп'ютерів, включених в контур програми "Бек-офіс на СУБД
Oracle" - вимогами нашої системи
не обмежується,
вона залежить тільки від кількості придбаних ліцензій на "СУБД Oracle" (якщо
він використовує комерційну версію).
ВПРОВАДЖЕННЯ та СУПРОВІД
Встановлення та обучення:
Встановлення та налаштування програм виконує співробітник "ТІТБІТ"
дистанційно, через наданий
замовником віддалений доступ.
Роботи по установці проводяться за обов'язкової участі (прямої
або дистанційної) технічного фахівця замовника.
Навчання користувачів (декілька групових занять тривалістю по
2-2,5 години кожне) включене в договір на впровадження програми.
Обучення проводиться дистанційно - по скайпу або телеграму, в голосовому режимі з демонстрацією
екранів.
Паралельно замовник навчається самостійно, використовуючи
відповідну користувацьку документацію (див. розділ Інструкції) і отримуючи консультації наших фахівців.
Консультації надаються через будь-які канали зв'язку (скайп,
телеграм, вайбер, телефон, електронна пошта).
Розробка "звітів" (шаблонів для
генерації рабочої
документації):
Програма "Бек-офіс" поставляється з набором тестових шаблонів,
що дозволяє освоїти генерацію робочих документів ("звітів") в
форматах Ворд і / або Ексель.
Ці шаблони ("звіти") можна використовувати не тільки в якості
тестових, але й переробити їх в робочі, відкоригувавши засобами
програми.
Крім того договором на впровадження передбачена розробка до 5 шт індивідуальних
шаблонів - для генерації документів за зразками, наданими замовником.
Розробка будь-якої кількості додаткових шаблонів для "звітів" -
здійснюється за окрему оплату, вартість див. на сторінці "Ціни" (в розділі "Супровід системи").
Гарантійний та постгарантійний супровід:
З метою захисту програм від несанкціонованих копіювань
проводиться автоматична звірка через інтернет відповідності
ліцензії, виданої нами оператору, та IP-адреси того сервера, з якого
система з даною ліцензією запускається. Якщо виявиться
невідповідність - програма автоматично перемикається в тестовий
режим роботи.
Гарантійне обслуговування включає обучення користувачів, технічний
та консультативний супровід впродовж 4 місяців (згідно договора на
впровадження системи). Супровід передбачає поточний патронаж програм,
відновлення працездатності програм у випадках технічних збоїв, а
також відновлення бази даних замовника з наданої ним резервної копії
(файл-архів регулярно створюється самим замовником засобами, передбаченими
програмою).
Постгарантійне обслуговування системи (технічний та
консультативний супровід) проводиться дистанційно, строк довільний,
кратний місяцю. Оплата за обраний строк - попередня, згідно
"місячного тарифу", який діє на дату формування рахунку на сплату.
Гарантійний та постгарантійний технічний супровід не передбачають проведення
будь-яких доопрацювань - окрім тих, які містяться в релізах випущених
нами оновлень. Доробки по персональному замовленню - можливі за
додаткову оплату.
Всі модулі, які були придбані замовником одночасно з
впровадженням системи або додатково за окремою угодою - включаються
надалі в склад системи та супроводжуються як
єдиний комплекс (без доплат).
ПРИМІТКИ:
На відміну від інших розробників вартість нашої системи ніяк не залежить від кількості робочих місць у оператора
- видається всього одна ліцензія, яка прив'язана до серверної частини
нашого програмного забезпечення (встановленого на сервері замовника).
Кількість клієнтських програм, встановлених в мережі замовника, нами
не обмежується (і навіть не контролюється).
Перехід між двома версіями системи - з базової на ораклову - можливий після доплати різниці в їх
поточних вартостях. Заміна
проводиться тільки за умови, що базова версія знаходиться на
гарантійному або постгарантійному обслуговуванні (передоплаченому не менше,
ніж на три календарних місяці).
Супровід
Поточний патронаж, оперативне відновлення в аварійних ситуаціях