TITBIT

Contact  Contact  Contact  Contact  Contact


Phone/Viber (+38)
050-353-00-48
 

Phone/Telegram (+38)
050-443-97-10
 

Skype:
titbit_org
titbit.tech
 

E-mail:
info@titbit.com.ua
 

Офіс:
м. Київ,
вул. Вадима Гетьмана, 1-А
(м. Шулявська)
 


Режим роботи
в воєнний час:

працюємо дистанційно,
без вихідних
 

Хостинг MiroHost.net

Впровадження та супровід програм
  • Встановлення та налаштування програм виконує співробітник компанії "ТІТБІТ" - на території замовника (тільки в Києві) або дистанційно через наданий замовником віддалений доступ.
  • Роботи по встановленню проводяться за обов'язкової участі (прямої або дистанційної) технічного фахівця замовника.
  • Навчання користувачів передбачено договором на програму, кількість занять (зазвичай групових) тривалістю по 2-2,5 години кожне - залежить від конфігурації впровадженої системи.
  • Обучення проводиться на території замовника (тільки в Києві) або дистанційно - в голосовому режимі, з демонстрацією робочих екранів через скайп.
  • Паралельно замовник навчається самостійно, використовуючи відповідну користувацьку документацію (див. розділ Інструкції) та консультації наших спеціалістів. Консультації надаються без обмежень, будь-яким каналом зв'язку (скайп, телефон/вайбер/телеграм, мейл).
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до обладнання 

Для базової версії "Бек-офісу":

  1. В якості сервера (на який встановлюється програма-адміністратор та база даних) може бути використаний будь-який комп'ютер офісної мережі з нормальними технічними  характеристиками (оперативна пам'ять не менше 16 Гб, операційна система Windows). У цього комп'ютера повинна бути "виділена" IP-адреса.
    Зверніть увагу
    : рекомендовано використовувати сервер тільки під програми "ТІТБІТ". При недотриманні цієї рекомендації оператор повинен врахувати, що до істотного уповільнення роботи програми або навіть до збою може привести інтенсивний мережевий трафік (великі і часті завдання на друк, спільна робота над офісними документами) і паралельна експлуатація програм, які теж використовують мережеві з'єднання і оперативну пам'ять сервера (програми розсилок, месенджери та ін.).
  2. Мережеве забезпечення повинно підтримувати протокол TCP/IP.
  3. Вимоги до комп'ютерів-робочих станцій (на кожен з яких встановлюється програма-клієнт):
    - Оперативна пам'ять - не менше 4 Гб, операційна система - Windows.
    - Для формування вихідних документів (прайсів, звітів) необхідна наявність встановленого Microsoft Office.

Для ораклової версії "Бек-офісу":

  1. В якості сервера бази даних повинен бути використаний комп'ютер, спеціально виділений тільки для цієї мети (тобто для системних програм "ТІТБІТ").
  2. Він повинен мати високі технічні характеристики, достатні для встановлення на ньому операційної системи "Windows Server" і платформи "СУБД Oracle" версії не нижче 11.
  3. На кожному комп'ютері (робочій станції) повинен бути встановлений (нашим спеціалістом або представником замовника) клієнт "СУБД Oracle" версії не нижче 11.
  4. Кількість комп'ютерів, включених в контур програми "Бек-офіс на СУБД Oracle" - обмежується не вимогами програми "ТІТБІТ", а тільки кількістю ліцензій на "СУБД Oracle" (придбаних замовником, якщо використовується її комерційна версія).

Запуск онлайн-системи "Тибет":

  • Офісна мережа на вході повинна мати виділену зовнішню IP-адресу, отриману від провайдера.
  • У мережі повинен бути встановлений комп'ютер (сервер), який окремо виділено під системні програми "ТІТБІТ" - на ньому повинна розміщуватися і програма "Бек-офіс" з базою даних, і програма "Тибет", яка реалізує механізм бронювання.
  • Системний адміністратор повинен налаштувати мережу таким чином, щоб запити, що входять в мережу по зовнішній IP-адресі на обраний порт (будь-який, але зафіксований), передавалися на 80 (рекомендується) порт зазначеного комп'ютера-сервера.
  • На виділеному під комплекс програм сервері - рекомендується мати пам'ять від 16 Гб і не використовувати його для виконання інших завдань.
  • Техпідтримка програми "Тибет" - на неї поширюється той же термін гарантійного обслуговування, що і на базову програму "Бек-офіс", тобто вони супроводжуються як єдиний комплекс (система).


ОБСЛУГОВУВАННЯ системи

Гарантійний супровід:

  • З метою захисту програми від несанкціонованих копіювань проводиться автоматична звірка через інтернет відповідності ліцензії, виданої нами оператору, та IP-адреси того сервера, з якого система з даною ліцензією запускається. Якщо виявиться невідповідність - програма автоматично перемикається в тестовий режим роботи.
  • Гарантійний технічний супровід системи діє впродовж 1 року після укладення договору. Він передбачає поточний патронаж програм, відновлення працездатності програм у випадках технічних збоїв, а також відновлення бази даних замовника з наданої ним резервної копії (файл-архів регулярно створюється самим замовником засобами, передбаченими програмою).
  • Гарантійний технічний супровід не передбачає проведення будь-яких доопрацювань - окрім тих, які містяться в релізах випущених нами оновлень. Доробки по персональному замовленню - можливі за додаткову оплату.
  • Подальша оплата за річне гарантійне обслуговування є диференційованою та залежить від обраного замовником періоду передоплати. В результаті такої диференціації партнери, постійність яких гарантована внесеною передоплатою, отримують супроводження з суттєвою знижкою. Вартість див. на сторінці "Ціни" в розділі "Супровід системи - Гарантійне обслуговування". У випадку переривання супроводу більш ніж на 3 міс - додаткова разова оплата за його відновлення становить 20% від поточної вартості системних програм.
  • Всі модулі, які були придбані замовником додатково та включені в склад системи - супроводжуються нами безкоштовно.

Розробка "звітів" (шаблонів для генерації документів):

  • Програма "Бек-офіс" поставляється з набором тестових шаблонів, що дозволяє вести генерацію робочих документів ("звітів") в форматах Ворд і / або Ексель.
  • Ці шаблони ("звіти") можна використовувати не тільки в якості тестових, але і як робочі - після їх редагування засобами програми.
  • Договором на впровадження передбачена розробка 5 шт індивідуальних шаблонів - для генерації документів за зразками замовника.
  • Розробка будь-якої кількості шаблонів для "звітів" понад цю кількість - здійснюється за додаткову оплату. Вартість див. на сторінці "Ціни" в розділі "Супровід системи - Розробка шаблонів".

Супровід
Поточний патронаж, оперативне відновлення в аварійних ситуаціях
 
Консультації
Необмежена консультативна підтримка, обучення "під ключ"
 
Вартість
Гнучка цінова політика, розстрочки та відстрочки платежів
 
Доробки
Розробка нових функцій під персональні побажання замовників
 

 

        

Головна Інструкції Супровід Наші ціни