TITBIT

Contact  Contact  Contact  Contact  Contact


Phone/Viber (+38)
050-353-00-48
 

Phone/Telegram (+38)
050-443-97-10
 

Skype:
titbit_org
titbit.tech
 

E-mail:
info@titbit.com.ua
 

Офіс:
м. Київ,
вул. Вадима Гетьмана, 1-А
(м. Шулявська)
 


Режим роботи
в воєнний час:

працюємо дистанційно,
без вихідних
 

Хостинг MiroHost.net

Впровадження та супровід програм
  • Встановлення та налаштування програм виконує співробітник компанії "ТІТБІТ" - дистанційно через наданий замовником віддалений доступ.
  • Роботи по встановленню проводяться за обов'язкової участі (дистанційної) технічного фахівця замовника.
  • Навчання користувачів передбачено договором на впровадження системи, кількість занять залежить від конфігурації системи.
  • Обучення проводиться дистанційно - в голосовому режимі, з демонстрацією робочих екранів через скайп або телеграм.
  • Паралельно замовник навчається самостійно, використовуючи відповідну користувацьку документацію (див. розділ Інструкції) та консультації наших спеціалістів. Консультації надаються без обмежень, будь-яким каналом зв'язку (скайп, телефон/вайбер/телеграм, мейл).
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до обладнання 

Для базової версії "Бек-офісу":

  1. В якості сервера (на який встановлюється програма-адміністратор та база даних) може бути використаний будь-який комп'ютер офісної мережі з нормальними технічними  характеристиками (оперативна пам'ять не менше 16 Гб, операційна система Windows). У цього комп'ютера повинна бути "виділена" IP-адреса.
    Зверніть увагу
    : рекомендовано використовувати сервер тільки під програми "ТІТБІТ". При недотриманні цієї рекомендації оператор повинен врахувати, що до істотного уповільнення роботи програми або навіть до збою може привести інтенсивний мережевий трафік (великі і часті завдання на друк, спільна робота над офісними документами) і паралельна експлуатація програм, які теж використовують мережеві з'єднання і оперативну пам'ять сервера (програми розсилок, месенджери та ін.).
  2. Мережеве забезпечення повинно підтримувати протокол TCP/IP.
  3. Вимоги до комп'ютерів-робочих станцій (на кожен з яких встановлюється програма-клієнт):
    - Оперативна пам'ять - не менше 4 Гб, операційна система - Windows.
    - Для формування вихідних документів (прайсів, звітів) необхідна наявність встановленого Microsoft Office.

Для ораклової версії "Бек-офісу":

  1. В якості сервера бази даних повинен бути використаний комп'ютер, спеціально виділений тільки для цієї мети (тобто для системних програм "ТІТБІТ").
  2. Він повинен мати високі технічні характеристики, достатні для встановлення на ньому операційної системи "Windows Server" і платформи "СУБД Oracle" версії не нижче 11.
  3. На кожному комп'ютері (робочій станції) повинен бути встановлений (нашим спеціалістом або представником замовника) клієнт "СУБД Oracle" версії не нижче 11.
  4. Кількість комп'ютерів, включених в контур програми "Бек-офіс на СУБД Oracle" - обмежується не вимогами програми "ТІТБІТ", а тільки кількістю ліцензій на "СУБД Oracle" (придбаних замовником, якщо використовується її комерційна версія).

Запуск онлайн-системи "Тибет":

  • Офісна мережа на вході повинна мати виділену зовнішню IP-адресу, отриману від провайдера.
  • У мережі повинен бути встановлений комп'ютер (сервер), який окремо виділено під системні програми "ТІТБІТ" - на ньому повинна розміщуватися і програма "Бек-офіс" з базою даних, і програма "Тибет", яка реалізує механізм бронювання.
  • Системний адміністратор повинен налаштувати мережу таким чином, щоб запити, що входять в мережу по зовнішній IP-адресі на обраний порт (будь-який, але зафіксований), передавалися на 80 (рекомендується) порт зазначеного комп'ютера-сервера.
  • На виділеному під комплекс програм сервері - рекомендується мати пам'ять від 16 Гб і не використовувати його для виконання інших завдань.
  • Техпідтримка програми "Тибет" - на неї поширюється той же термін гарантійного або постгарантійного обслуговування, що і на базову програму "Бек-офіс", тобто вони супроводжуються як єдиний комплекс (система).


ОБСЛУГОВУВАННЯ системи

Гарантійний та постгарантійний супровід:

  • З метою захисту програм від несанкціонованих копіювань проводиться автоматична звірка через інтернет відповідності ліцензії, виданої нами оператору, та IP-адреси того сервера, з якого система з даною ліцензією запускається. Якщо виявиться невідповідність - програма автоматично перемикається в тестовий режим роботи.
  • Гарантійне обслуговування передбачає обучення користувачів, технічний та консультативний супровід впродовж 4 місяців (згідно договора на впровадження системи). Супровід передбачає поточний патронаж програм, відновлення працездатності програм у випадках технічних збоїв, а також відновлення бази даних замовника з наданої ним резервної копії (файл-архів регулярно створюється самим замовником засобами, передбаченими програмою).
  • Постгарантійне обслуговування системи (технічний та консультативний супровід) проводиться дистанційно, строк довільний, кратний місяцю. Оплата за обраний строк - попередня, згідно "місячного тарифу", який діє на дату формування рахунку на сплату.
  • Гарантійний та постгарантійний технічний супровід не передбачають проведення будь-яких доопрацювань - окрім тих, які містяться в релізах випущених нами оновлень. Доробки по персональному замовленню - можливі за додаткову оплату.
  • Всі модулі, які були придбані замовником одночасно з впровадженням системи або додатково за окремою угодою - включаються надалі в склад системи та супроводжуються як єдиний комплекс (без доплат).

Розробка "звітів" (шаблонів для генерації документів):

  • Програма "Бек-офіс" поставляється з набором готових (тестових) шаблонів, які ведуть генерацію робочих документів ("звітів") в форматах Ворд і / або Ексель.
  • Ці шаблони ("звіти") можна використовувати не тільки в якості тестових, але і як робочі - після їх редагування засобами програми.
  • Договором на впровадження передбачена розробка 5 шт індивідуальних шаблонів - для генерації документів за зразками, наданими замовником.
  • Розробка будь-якої кількості шаблонів для "звітів" понад цю кількість - здійснюється за додаткову оплату. Вартість див. на сторінці "Ціни" в розділі "Супровід системи - Розробка шаблонів".

ПРИМІТКИ:

  • На відміну від інших розробників вартість нашої системи ніяк не залежить від кількості робочих місць у оператора - видається всього одна ліцензія, яка прив'язана до серверної частини нашого програмного забезпечення (встановленого на сервері замовника).
  • Кількість клієнтських програм, встановлених в мережі замовника, нами не обмежується (і навіть не контролюється).
  • Перехід між двома версіями системи - з базової на ораклову - можливий після доплати різниці в їх поточних вартостях. Заміна проводиться тільки за умови, що базова версія знаходиться на гарантійному або постгарантійному обслуговуванні (передоплаченому не менше, ніж на три календарних місяці).


Супровід
Поточний патронаж, оперативне відновлення в аварійних ситуаціях
 
Консультації
Необмежена консультативна підтримка, обучення "під ключ"
 
Вартість
Гнучка цінова політика, розстрочки та відстрочки платежів
 
Доробки
Розробка нових функцій під персональні побажання замовників
 

 

        

Головна Інструкції Супровід Наші ціни